tag:blogger.com,1999:blog-4214070874274358774.post2464071518126939240..comments2022-04-04T07:21:16.964+03:00Comments on Hikiset Siivut: Helin Anthem XAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/14709317609334970536noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-4214070874274358774.post-42716588482650242382012-09-05T14:34:04.082+03:002012-09-05T14:34:04.082+03:0028-38 -ratastus on toiminut todella hyvin, takaa l...28-38 -ratastus on toiminut todella hyvin, takaa löytyy tosiaan 11-34 -pakka. Suomen kisoissa vastaan ei ole tullut mäkiä, joissa tuo 28 olisi liian iso ja vastaavasti 38-rattaalta loppuu välitykset vasta siellä 42-43km/h korvilla. Tietty pyöritystekniikkaa hiomalla pääsis vielä kovempaakin, tuolla 43km/h nopeudella kun kadenssi on vasta noin 100rpm.<br /><br />Hyvä puoli noissa rattaissa on, että kumpikin ratas on ajettava. Pienemmällä tulee ajettua nousupätkien lisäksi hitaita polkuja, suo/mutamönkimistä ja teknisempiä pätkiä, ja isommalla pystyy käyttämään liki koko takapakkaa hyväkseen, eli aivan kaikkea lyhyistä nousuista tasamaatempoon. Ketjun tosin olen katkaissut siten, että iso-iso -ratastuksen käyttö ei ole mahdollista.<br /><br />Bashringia en ole vielä tähän mennessä kaivannut.Heli Ovaskahttps://www.blogger.com/profile/10713858896043604206noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4214070874274358774.post-85672462373876532242012-09-05T12:16:58.722+03:002012-09-05T12:16:58.722+03:00Miten tuo 28-38 TA -setti on toiminut Suomen kisoi...Miten tuo 28-38 TA -setti on toiminut Suomen kisoissa? Takapakka lienee 11-34? Oletko kaivannut bashringia missään vaiheessa?<br /><br />- Ari Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4214070874274358774.post-73663662561152220542012-05-31T21:01:55.016+03:002012-05-31T21:01:55.016+03:00Kevyeksi oot Anthemin saanu. Kuitenkin osalista va...Kevyeksi oot Anthemin saanu. Kuitenkin osalista vaikuttaa hinta/laatusuhteeltaankin järkevältä ja kestävältä.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12559677947771517017noreply@blogger.com